thruvalihelen 4 Takipçi | 13 Takip
Kategorilerim

güncem

Diğer İçeriklerim (10)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (4)
22 09 2014

yalnızlık kapımda

yalnızlık kapımda |  görsel 1

lana del rey şarkısı gibiyim , hızlıca serpiştirilmiş kelimeler , kullanıldığım yerlerde anlam bütünlüğüm yok , başka bir dile çevrilmek istensem her kelimemin içinden ayrı anlamlar çıkıyor karma karışığım.. yalnız kalmak istiyorum belkide ihtiyacım olan tek şey yalnız kalmaktır. çalışmak istiyorum işsizim daha öncede demiştim hayatın gelip kıçıma dayanmış olmasından da rahatsızım. etrafım çok kalabalık kalabalıktan rahatsız oluyorum bunca insana gerek yok o insanların bana ihtiyaçları yok benimde onlara. kendi evime taşınmak istiyorum kendi balkonumda yayıla yayıla oturmak kendi kitaplığım kendi minderlerim marjinal tablolarım dergilerim yalnızlıktan bayılana kadar kitap okumak istiyorum. film izlemek bir restauranta gidip kendime yemek söylemek telefonla bile konusmak istemiyorum... hem ne var ki yalnızlıkta...kendi kendime idare edebildiğim günlerim var benim ben bu kadar yalnızlığı severken bir çok kişiyle aynı ortamı paylaşmak zor hakikatten ben yoruldum hayat yorgunluğumu bu ? buraya da kaçmak için sığınıyorum o kalabalıklardan, bir arkadaşım var içimde bir yerde ve ben onu arıyorum karşıma geçsede dertleşsek çay içsek mesela sonbaharda denizi izlesek rüzgara rağmen. aman siiktir edin ne kafamızda hayal ettiğimiz gibi bir insan var hayatımızda nede ben mutlu olamam. yalnız ölürüm bir yerde düşer kalırım belki bir huzurevinde son bulur yaşamım ama ben gene mutlu olmadan ölürüm.. sekste yapamadan ölücem zaten hayattan beklentilerimiz ne acaba bizim ? kaç kere hayatınızın yok oluşunu kafanızda canlandırdınız? kaç kere ölümünüzü planladınız? kaç kere gömdünüz toprağa kendinizi.Eminim ki çoğu kişi düşünmedi bile ha bu arada intihar hariç soktuğumun hayatı herkese güzel bi bana hariç. eskiden nasıldım bilirmisin , kıpır kıpır böyle beni yerimde tutamazdın asla her alanla bir ilgim vardı bir yerden mutlaka bir tanıdığım olurdu ve çok arkadaşım vardı belki bin belki üç bin türkiye turuna çıksam her birinde br gün kalsam 6 7 yılda dönerim evime o derece çok ahpabım var-dı- çünkü bitirdim ben seçtim tercih ettim yalnızlığı tercih ettim sıyrıldım herkesten koptum belki biraz hayatımdaki insan içinde olmuş olabilir.bugün bir teyze ile karşılaştım bana dediki "kapına geldiğinde içeri alma" neyi teyze dedim "yaşlılığı" dedi. öyle yani o  bile benim 25 yaşımda daha şimdiden kendimi 40 gibi hissetmemi anladı.bana baktı ve bunu gördü. neşem söndü, yaşama hevesim yok, geleceğe baktığımda sabit bir şey göremiyorum.körüm galiba

5
0
0
Yorum Yaz